Het is bijna zover! - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van Hessel en Theo - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van Hessel en Theo - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: hesselentheo

Blijf op de hoogte en volg Hessel en Theo

10 Juni 2012 | Nederland, Millingen aan de Rijn

Het is bijna zo ver, nog een krappe maand en we zitten in Australie!!
Op 3 juli om 21:20 vertrekken we vanaf Dusseldorf richting Dubai om daar een aantal dagen rond te kijken.
6 juli vliegen we door naar Sydney.
Vanuit Sydney willen we per camper/vliegtuig of auto een reis van ongeveer twee maanden maken. Na die twee maanden reizen gaan we naar Nieuw Zeeland om daar vervolgens nog een maand rond te trekken! 4 oktober vliegen we terug en 5 oktober staan we weer om 13:35 in Dusseldorf!

We hebben er ontzettend veel zin in. De grove planning is al rond:
Als we in Sydney zijn aangekomen willen we daar een aantal dagen blijven hangen, vervolgens gaan we met een camper richting Cairns. De camper hebben we al voor 3,5 week geboekt. Na Cairns willen we met een binnenlandse vlucht richting Alice Springs om daar aan te sluiten bij een georganiseerde reis van ongeveer een week. Tijdens deze tour zakken we af naar Adelaide om van onze twee laatste weken Australie te genieten. De planning is dan om van Adelaide naar Melbourne te reizen, ons vervoersmiddel hiervoor staat nog niet vast.
Na deze twee weken willen we richting Nieuw Zeeland, de planning voor in Nieuw Zeeland hebben we nog niet definitief, nog even verdiepen dus!

De planning hierboven staat heel kort beschreven maar we realiseren ons dat drie maanden echt wel lang is! Om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen hebben we daarom dit weblog aangemaakt. Foto's plaatsen is niet zo makkelijk, ik geloof dat je er niet veel op kan zetten, daarom plaatsen we die op facebook!
Ook nemen we een tablet mee mét Skype, vraag ons Skype-adres mocht je met ons willen bellen!
Met al deze moderne middelen hopen we dat we de heimwee een beetje thuis kunnen laten en jullie ons niet te veel gaan missen ;-)

Groetjes Theo en Hessel

• 10 Juni 2012 - 14:14

Paul, Selma En Elin:

G'day mate,
    Super veel plezier in Australië.
    Geniet ervan en wij volgen jullie natuurlijk!!!
    Dikke kus van ons!

• 10 Juni 2012 - 15:00

Mandy:

Hee Hessel en Theo!
    Vandaag nog 23 dagen zie ik. Ik ben nu al benieuwd naar al jullie mooie verslagen en foto's, dus top plan dit! Geluukig drinken we voor jullie vertrek nog wel even wat wijntjes/biertjes! ;)
    xxx Mandy

• 11 Juni 2012 - 11:48

Sanne:

Super gaaf! Ook ik ga jullie natuurlijk volgen. X

• 11 Juni 2012 - 17:15

Roxan:

Hallo Hessel & Theo,
    Supergaaf wat ben ik jaloeeers!

Het is wel leuk om bij elk berichtje 1 /2 foto's te plaatsen want je kan dan als je terug bent een foto boek maken & kopen waar je verslagen & foto's instaat. ( via deze site heeft mam dat ook gedaan is heel mooi geworden dat boek!) En handig zo heb je alle verslagen ook meteen erbij;)!

Heel veel plezier en plaats op FB of hier maar veel berichtjes & foto's zodat we van een afstand flink mee kunnen genieten!

Mam mailt jou nog!

HEEL veel plezier & geniet ervan!

xxxx

• 15 Juni 2012 - 08:41

Irma:

Leuk hoor, het komt nu wel heel erg dichtbij!! Liefs

• 15 Juni 2012 - 21:07

Adrie En Marita.:

Hoi Hessel en Theo.Leuk dat we jullie kunnen volgen op deze site.Wij wensen jullie natuurlijk heel veel plezier op deze prachtige reis .
    SUPER.
    xxxx

• 24 Juni 2012 - 21:26

Sanne:

Nog maar even!! Vanavond al een gezellig etentje achter de rug, en jullie zijn er helemaal klaar voor! Jullie gaan het vast geweldig hebben en Hess ook al ben je er niet idd via Facebook volgen we elkaar gewoon ik jou reisje jij mijn zwangerschap :) dus komt goed!
    Ga ervan genieten.
    Liefs x Sanne, Theo en kids

• 02 Juli 2012 - 21:44

Gabrie:

Hessel en Theo. Nog maar 1 nachtje slapen jullie in dit prachtige zonovergoten (ahummm) pitoreske dorpje Millingen aan de rijn. Wha ha ha.
    Wij wensen jullie enorm veel plezier met jullie prachtige onvergetelijke rondreis. We zullen jullie echt vreselijk missen. En Hessel als je terug bent wil ik dat je eindelijk die sudoku´s een keertje kent. Je hebt alle tijd in dat vliegtuig om de puzzelboekjes op te lossen. Of als je je een keertje verveeld daar. We verheugen ons nu al op jullie foto´s en verslagen.
    Hele goede heen en terugreis en geniet van al het moois daar.
    Heel veel liefs van Richard, Gabrie, Nanda en Marit.

• 02 Juli 2012 - 22:02

Gabrie:

Hier ben ik weer.
    Ik moest even doorgeven van Nanda en Marit nog een extra dikke knuffel aan jullie beiden.

• 03 Juli 2012 - 19:32

Joop En Annemiek:

viell spass an die untherzeite

• 07 Juli 2012 - 14:16

Oma:

heb jullie bericht gelezen super leuk zo maak je leuke dingen mee jullie zo ver weg en wij in baak heel fijne maanden en heel veel plezier lieve groetjes oma iet...hier gaat alles okiemedokie