Veilig aangekomen!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Hessel en Theo - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Hessel en Theo - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!!

Door: hesselentheo

Blijf op de hoogte en volg Hessel en Theo

04 Juli 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

hallo allemaal,
hier een berichtje vanuit dubai!
gisteren avond zijn we dan eindelijk op het vliegtuig gestapt. even wennen want het was eindelijk zo ver, spannend!
na een prima vlucht van 6 uur zijn we vanmorgen aangekomen in dubai.
lekker warm hier maar ook behoorlijk indrukwekkend door de omgeving die zichtbaar uit de grond is gestampt! we zitten in een goed hotel, ziet er op het eerste oog super schoon uit. we zijn nu een beetje aan het relaxen en bijkomen van de reis. vanavond gaan we richting de stad om de goud markt en de fonteinen show te bekijken. voor morgen hebben we een uitgebreidere stadstour geboekt!! vrijdag ochtend vliegen we naar sydney!
bedankt voor alle lieve berichten en jullie horen van ons!!
xxx Theo en hessel

• 04 Juli 2012 - 12:28

Paul, Selma En Elin:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier in Dubai met al haar pracht en praal!
    Dikke kus van ons

• 05 Juli 2012 - 07:10

Cristel:

Nog steeds jaloers,Hessel. Daar kan mijn tripje naar Florida niet tegenop! Geniet ervan! En tot het volgende verhaal!
    Liefs, Cristel

• 05 Juli 2012 - 09:08

Irma:

Leuk nu al wat te horen! Fijn dat de vlucht goed is gegaan.. Veel plezier!

• 05 Juli 2012 - 13:01

Fonda:

Tadaaaa, het is me gelukt :-P He lieve mensen, geniet en ik kijk uit naar jullie verhalen.

Liefs, Fonda

• 05 Juli 2012 - 22:26

Gabrie:

Hoi Hessel en Theo. Hoe was die fonteinenshow? Vast prachtig. Hier ook alles goed. Dikke kus ons.

• 06 Juli 2012 - 18:12

Bert:

Hoi Hessel en Theo,
    Ik heb jullie vlucht gevolgd op flight radar. Erg leuk om te volgen. Toen jullie in de lucht waren naar Dubay waren er 1850 andere vliegtuigen in de lucht. Jullie vlogen met een snelheid van 850 km per uur.
    Jullie vliegtuig de EK 418 is inmiddels op weg naar Nieuw Zeeland. Ik heb inmiddels al wat geoefend met Skype en met Marita gesproken. Als jullie niet op reis waren gegaan was ik hier niet aan begonnen en het is toch wel leuk om er mee te contacten. Rust goed uit van de vliegreis en geniet ervan. Groet, Annet, Bert

• 07 Juli 2012 - 09:44

Ger & Gerdine .:

hoi theo en hessel ,wij hopen dat jullie het een beetje naar de zin hebben gehad in DUBAI en met de BIGBUS mee geweest dan zie je dubai ook eens van de andere kant , verder veel plezier voor de rest van jullie reis en de groetjes aan skippy groetjes .....

• 08 Juli 2012 - 15:18

Janny:

Hallo Theo en Hessel,
    Leuk alwat gelezen te hebben van het begin van jullie reis.
    Geniet ervan !
    Groetjes, Janny.

• 10 Juli 2012 - 18:50

Francis:

hallo super jullie doen het toch maar oma had ook een bericht gestuurd staat er niet op maar oma opa eric en ik volgen jullie helemaal heel veel groetjes en geniet ervan knuffeltjes vanuit baak

• 10 Juli 2012 - 18:50

Francis: